Heidi & Frode inviterer til julebord

Julebord kvar fredag og laurdag frå 25. november til 17. desember

Familejulebord kvar søndag frå 27. november til 18. desember

Jul i Jølstramuseet - jolstramuseet.no

Heidi og Frode ønskjer deg velkommen til årets julebord – med god førjulstemning og gode tradisjonsrike smakar.

Fredagar og laurdagar fram mot jul kan du invitere med deg bedrifta di eller vennegjengen og oppleve den gode førjulsstemninga på låven i Jølstramuseet. Heidi og Frode tar i mot gjestane med gode smakar, god tid og god stemning i lune lokale.

Vi riggar til i fjøsen med ein smaksrik og variert buffet, med kaldmat, varmmat og dessertar.

Bestill julebord her

post@jolstramuseet.no  // 971 40 975

Ope frå kl.18.00 – 24.00 – pris per buffet kr. 795

Om nokon har allergiar, er vegetarianer eller veganer, så tilpasser vi maten til det. Berre gje oss beskjed når du tingar plass.

• Fredag 25. november

• Laurdag 26. november

• Fredag 2. desember

• Laurdag 3. desember

• Fredag 9. desember

• Laurdag 10. desember

• Fredag 16. desember

• Laurdag 17. desember

Familiejulebord med julebuffet i Jølstramuseet

Kvar søndag frå 27. november til 18. desember

Unn deg eit avbrekk i julestria, og ta med deg familie og vener på ei triveleg førjulssamling.

Heidi og Frode ønskjer deg og gjengen din velkommen til eit godt måltid der de i fred og ro kan samlast i låven – og nyte dei gode smakane i trivelege omgjevnader. Garantert julestemning!

Jul i Jølstramuseet - jolstramuseet.no

Bestill familejulebord med julebuffet