Solokonsert med rockepoeten Tom Roger Aadland

Laurdag 17. september 2022 kl. 19.00

Rockepoeten Tom Roger Aadland sitt nye album «Motgift» har hausta strålande kritikkar.

«Landets fremste Dylan-tolker leverer noen knallåter på egen hånd», skriv Aftenposten.

Vårt Land kallar albumet «en hestekur mot likegyldighet og overfladiskhet», Stavanger Aftenblad, «en reseptfri kur mot det vonde».

Dagsavisen meiner «det hadde vært på sin plass at Bob Dylan spilte inn disse sangene på engelsk». Klassekampen omtalar albumet som «det beste Aadland noen gang har gjort».

Det førre studioalbum hans «Songfugl» fekk også ei flott mottaking, og singelen «Alle dei i ei» blei mykje spelt på norsk radio. Dei to siste åra har Aadland sine Dylan-gjendiktingar gjort suksess på Det Norske Teatret i framsyninga «Vikla inn i blått». Dobbeltalbumet «Blondt i blondt» blei kåra til årets album av P1 Norsk på norsk då det kom ut.

Aadland er også kjent som tekstforfattar for Hellbillies, Vamp og Marion Ravn.

Dylan-gjendiktingane hans har treft mange. Då den nye biskopen i Stavanger blei vigsla, var Dylan sunge av Aadland det musikalske ønsket hennar – der mellom andre H.M. Kongen var mellom tilhøyrarane. Han var også blant dei utvalde artistane i ein NRK-sendt TV-konsert då Dylan fylte åtti. Tom Roger Aadland er framleis på vegen – og framleis på veg. Han er kjent som ein energisk utøvar med ei spesiell evne til å formidle innhaldet i ein låt, og har rykte på seg for alltid å levere varene på scenen.

MUSIKKVIDEOAR

smakebitar frå YouTube

KRITIKKAR

Terningkast 5 og 6